17 mars 2010

Sverigedemokraternas familjepolitik

Idag fylls Aftonbladet debatt med ett inspel om Sverigedemokraternas familjepolitik..den består bland annat av att svenska kvinnor inte ska tillåtas göra abort efter den tolfte graviditetsveckan.

På så sätt kommer fler barn att födas i Sverige vilket gör att vi inte kommer att behöva släppa in några invandrare utan då har vi löst problemet med arbetskraftsbehov....
mailto:www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/jamstalldhet/article6791957.ab

Jag frågar mig bara hur tänker de då? Är Sverigedemokraterna även för barnarbete??

2 kommentarer:

Frasse sa...

Hur tänker du? Har Sverige något akut arbetskratsbehov?

Gabrielle sa...

Jag tänker som så att om vi ska vänta på att barnen växer upp så de kan börja arbeta enligt Sverigedemokraternas modell så handlar det ju om ca 20 år innan vi kommit dit. De stora pensionsavgångarna sker inom en 10 årsperiod....Jag vänder mig starkt emot dels att kvinnor inte skall tillåtas att göra abort efter 12:e veckan och dels mot Sverigedemokraternas syn på invandrare!