06 december 2009

sms-rådgivare till oppositionen

Ta tillfället i akt och kontakta mig för att berätta dina tankar om vad du anser behöver förändras i Nora.
Det kan vara både smått och stort, inget är för litet eller för ointressant. För mig som oppositionsråd är det viktigt att ha en öppen kanal till kommunens innevånare, vad tycker du att oppositionen borde satsa på om vi vinner valet? Vad är dina hjärtefrågor som du skulle vilja att vi förverkligade om det är möjligt? Vad är viktiga frågor för dig, det vill jag veta! Därför annonserar jag om att du kan bli sms-rådgivare till oppositionen på de tv-skärmar som finns runt om i Nora.
Mitt telefonnummer är 070 374 7670. Givetvis kan du även kontakta mig via e-post gabrielle.peteri@nora.se, adressen finns även på Nora kommuns hemsida.
Kanske vill du att vi ska satsa mer på ungdomskulturen? Kanske vill du att vi ska göra om torget till en fantastisk plats att vara på istället för att ha det som en parkeringsplats? Kanske vill du att vi gör en storsatsning på Alntorps ö för att få fler att hitta den pärlan i Nora? Hör av dig till mig, jag lyssnar!

Inga kommentarer: